راهنمای قطعات هیوندا و کیا

27 ژانویه, 2024
بدون دیدگاه
قطعات اصلی هیوندا و کیا

آنچه در این مقاله می خوانید :

خودرو مجموعه‌ای از قطعات است که در صورت بروز حادثه یا با گذشت زمان کارایی خود را از دست می‌دهند و خراب می‌شوند. در این صورت قطعات خراب جای خود را به لوازم یدکی می‌دهند. لوازم یدکی طول عمر مفید خودرو را افزایش می‌دهند البته به شرطی که از اصالت و کیفیت برخوردار باشند، به همین خاطر تشخیص لوازم یدکی اصل از قطعات بی‌کیفیت و فیک و تقلبی موضوع بسیار حائز اهمیتی است.

در حالی که لوازم یدکی باکیفیت مزایایی همچون کاهش مصرف سوخت خودرو، کاهش آلودگی ناشی از احتراق، افزایش ایمنی و همین‌طور افزایش طول عمل وسیله نقلیه را به همراه دارد، لوازم یدکی فیک و بی‌کیفیت در مدت‌زمان کوتاهی دوباره خراب می‌شود و به قطعات مختلف ماشین آسیب وارد می‌کند، بنابراین توصیه می‌شود در هنگام خرید قطعات یدکی همیشه به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید و اصالت قطعات را مورد بررسی قرار دهید.

میخوای بدون نگرانی قطعات اصلی هیوندا و کیا با ضمانت اصالت بخری؟ از هیرکان پارت کمک بگیر.

قطعه مورد نظرتو از ما بپرس

چطور قطعات اصلی را تشخیص دهیم؟!

قطعات اصلی هیوندای و کیا دارای بسته بندی ویژه ای هستند اما متاسفانه اخیرا سوداگران بازار لوازم یدکی خودرو حتی از بسته بندی قطعات اصلی هم کپی کرده و با قرار دادن قطعات بی کیفیت در آن به قصد سود های کلان جان و مال مصرف کنندگان را به خطر می اندازند، فروشگاه هیرکان پارت کلیه قطعات اصلی را با ضمانت و گارانتی اصالت جهت آسایش و رفاه مشتریان عزیز ارائه میکند.

جهت بررسی اصالت قطعات باید چند مورد را بررسی کنیم:

1. لوگو هیوندا

2. لوگو GENUINE PARTS

3. نوشته MADE IN KOREA

4. برچسب لبه گرد

5. کیو آر کد

 

اشتراک گذاری این مطلب :
دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به دنبال چه می گردی؟