مقایسه جنیون پارت و موبیس

3 فوریه, 2024
بدون دیدگاه
موبيس يا جنيون پارت ، کدام برند اصلي است؟مشتريان در هنگام خريد قطعات اصلي با دو نام موبيس و جنيون پارت روبرو مي شوند و تشخيص اينکه کدام برند اصلي است موجب سر در گمي مشتريان مي شود و يا بعد از خريد دلشوره اين را دارند که شايد برند موبيس اصل نيست و يا کيفيت پايين تري دارد!در حقيقت اين دو برند هر دو قطعات اصلي کمپاني هيوندا و کيا هستند و تفاوت عمده آنها نوع بسته بندي و کشور سازنده و صادر کننده مي باشد.قطعات موبيس از کشور کره جنوبي به ايران وارد مي شود و قطعات جنيون معمولا از کشور امارات وارد کشور مي شوند.

آنچه در این مقاله می خوانید :

موبيس يا جنيون پارت ، کدام برند اصلي است؟

مشتريان در هنگام خريد قطعات اصلي با دو نام موبيس و جنيون پارت روبرو مي شوند و تشخيص اينکه کدام برند اصلي است موجب سر در گمي مشتريان مي شود و يا بعد از خريد دلشوره اين را دارند که شايد برند موبيس اصل نيست و يا کيفيت پايين تري دارد!

در حقيقت اين دو برند هر دو قطعات اصلي کمپاني هيوندا و کيا هستند و تفاوت عمده آنها نوع بسته بندي و کشور سازنده و صادر کننده مي باشد.قطعات موبيس از کشور کره جنوبي به ايران وارد مي شود و قطعات جنيون معمولا از کشور امارات وارد کشور مي شوند.

قيمت؟!

معمولا قيمت قطعات موبيس مناسبتر هستند و اما دليل اين ارزانتر بودن چيست؟!

سياست کشور کره جنوبي اين است با رقباي قدرتمند خودروسازي شرق آسيا مانند تويوتا ، نيسان و … در اين جدال نفسگير برنده باشد ! به همين دليل براي حفظ بازار داخلي خود اقدام به عرضه قطعات با قيمت مناسبتر و با برند موبيس کرده تا بتواند بازار کره جنوبي را حفظ کند.

البته در مواردي هم مانند قطعات بدنه برند جنيون پارت قيمت بهتري ارائه مي دهد و همچنين بعضي از قطعات فقط با برند جنيون پارت توليد مي شوند.

آيا همه قطعات در کره جنوبي توليد مي شوند؟!
پاسخ خير
قطعات هيوندا و کيا در کشورهاي مختلف از جمله کره جنوبي – چين – هند – ترکيه – روماني – ايتاليا و …. توليد ميشود ولي در بسته بندي هيوندا و کيا توسط کمپاني ارائه مي گردد ، پس اگر روي بسته بندي قطعات هيوندا و کيا جمله made in china را ديديد دليل بر کيفيت پايين و تقلبي بودن کالا نيست!

اشتراک گذاری این مطلب :
دیدگاه های شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته ها
به دنبال چه می گردی؟